Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria Rosén - 25 juli 2012 19:09

Ja nu är vi på väg till kaninerna som vi ska köpa till familjerna roséns kaninfarm xD såg att bilderna inte hade kommit på förra inlägget så ska försöka få med dom på det här inlägget :) vi får se hur det går!

Av Victoria Rosén - 25 juli 2012 17:25

Har varit ute och ridit dolce i skogen det gick bra tränade mest skänkelvikningar och såna saker... Nu bloggar jag medans jag mockar. Sen blir det kanske att åka och hämta kaninisar. Vi har köpt en grå med vit bläs och moster m. familj har köpt en grå med vit bläs! Dom är super söta! Men nu måste jag fortsätta att mocka. Bilder från björnparken en tiger och en björnunge!

Av Victoria Rosén - 25 juli 2012 15:02

Var på dollar store och kollade på iphone skal men det fanns inte så många men köpte ett rosa för 10kr som jag kommer ha medans jag letar efter ett fint!

Av Victoria Rosén - 25 juli 2012 12:52

Nu ska vi till mora!
Jag vaknade klockan 12 idag så jag har inte hunnit gjort något i dag än. Har bara ätit frukost och duschat inger mer.

Av Victoria Rosén - 24 juli 2012 23:47

Kom igen då anmäl till veckans blogg!
Hur du gör läser du på inlägget där rubriken är veckans blogg eller vad det står men nåt sånt...
Kom ihåg nu! Klara färdiga ANMÄL!!!!!

Av Victoria Rosén - 24 juli 2012 13:36

Nu är bilen på väg till orsa...
Vi ska på björnparken också...
Men nu har jag lovat Wilma att
hon får spela på min mobil.
Systrarna gloria-frisyr tyvärr är det
svårt att fota i bilen och så är wilma inte en mäster fotograf...

Av Victoria Rosén - 24 juli 2012 12:30

Klockan är....

Av Victoria Rosén - 24 juli 2012 11:58

Ja nu sitter jag och har tråkigt... Har inget att göra :(

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards