Alla inlägg under augusti 2012

Av Victoria Rosén - 30 augusti 2012 09:44

Just nu så går jag runt på skolgården och har en pirrande mage kag är SUPER nervös inför lördag då de är mun första hopptävling då en clearrond har som "mål" att komma runt.

Av Victoria Rosén - 29 augusti 2012 12:35

Tagga tävling på både lördag och söndag! På lördag så är det min första hopptävling och på söndag är det dressyr lätt b (lag klass) och lätt a elin kanske följer med kul :) kommer ett inlägg om program ridningen LOVAR!!

Av Victoria Rosén - 29 augusti 2012 12:23

Av Victoria Rosén - 28 augusti 2012 07:40

Outfiten till skolfotot..

Av Victoria Rosén - 26 augusti 2012 00:34

Ja idag var jag ju i malung och tävla det var en lag tävling och laget segrade :) i lätt b dog dolce när han kom in på banan men jag red iaf på 67,??% vilket gav en fjärde plats precis utanför placering. I lätt a så va han pigg och framåt på framridningen men han dog lite på banan men inte mycket men lätta gick mycke bättre än lätt b. Iätt a så fick jag 62,??% och jag är nöjd.

Av Victoria Rosén - 24 augusti 2012 22:31

I morgon blir det tävling i malung :) Nina ska vara domare i ena klassen ska bli kul att bli dömd av henne. Idag så red jag dolce för matilda och hon red dolce också. Det började så här jag kom till ridhuset och hann skritta där ett litet tag innan matilda kom. När matilda hade kommit så hoppade hon upp på dolce och jobbade igenom honom. Sen red jag honom och ja det gick bra han vart lite trött på slutet men jag är nöjd ändå.

Av Victoria Rosén - 24 augusti 2012 15:17

I går red jag dolce i skogen gick bra red liksom honom bara för att mjukgöra och sånt... Här kommer bilder från i går på dagens outfit!
Dolce hade på sig sitt nya läntäcke han är super söt i det! Lime grönt är verkligen dolces färg. Tycker det är söt med hästhuvudet på rumpan.

Av Victoria Rosén - 23 augusti 2012 13:21

Ja nu ska vi ha tyska så sitter i korridoren på att den ska börja. Det är första gången jag har tyska nu då förra gången (igår) var jag sjuk.

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards