Alla inlägg under september 2012

Av Victoria Rosén - 30 september 2012 22:25

Sorry för den dåliga updateringen... Men har varit i hudiksval hela dagen med moster, wilma och matilda. Vi hejade på elit laget :) Vi åkte halv tio och kom hem typ halv nio eller nått. Så har inte hunnit uppdatera. Efter som det är ganska sent så struntar vi i dagens cupcake :)

Av Victoria Rosén - 29 september 2012 22:16

God natt alla!

Av Victoria Rosén - 29 september 2012 19:48

Av Victoria Rosén - 29 september 2012 18:36

I dag så red jag och telma i skogen. Va riktigt skönt att rida min ängel igen har liksom inte ridit på två dagar. Har ju liksom varit sjuk tors-fre. Men gerda red i dolce i går. I morgon blir det lasse. :)

Av Victoria Rosén - 29 september 2012 11:47

 

Namn: Sabina Mannerhagen

Ålder: 24 år

Blogg: smebacksflikka.blogg.se (klicka på bilden för att komma dit)

Födelsedag: 24 september


 


Varför började du blogga? 

Det var nog för att jag läste väldigt många bloggar innan och tänkte att jag ville prova med en egen blogg lite och sen var jag "fast" och har nu bloggat i 3 år på denna blogg jag har nu som handlar om mig och min ponny.


Vad är det bästa med att blogga?

Det bästa med att blogga är att kunna få dela med sig av sin vardag, tips, idéer, träningar osv. Som min blogg då som handlar om mig och hästen så delar jag gärna med massa olika saker, träningar osv. Sen alla läsare som följer en och kommenterar gulliga saker som får en att blogga vidare. :)


Vad är det sämsta med att ha en blogg?

Oj, jag tror det inte riktigt finns nått som är dåligt med att blogga. Men det är väl kanske vissa läsare som kommenterar lite "taskiga" saker osv. Men annars tror jag det inte finns nått dåligt med att blogga.


Hur vill du din blogg ska vara om ett år?

Oj, vad svårt. Men jag vill nog att den ska vara lite som den är nu men lite bättre, fått mer läsare osv. Även att man får mer inspiration från andra bloggare och att bloggen ska vara en blogg som man vill kolla in flera gånger.

Av Victoria Rosén - 29 september 2012 10:08

Lördags intervjuven kommer snart :)

Av Victoria Rosén - 28 september 2012 12:40

Så söta!! 

Av Victoria Rosén - 27 september 2012 12:00

Nu kommer min önske lista till födelsedag och till jul det är ju bara 58 dagar kvar tills jag fyller år :)


1. JH collection träns (svart). KÄLLA 



2. JH collection lädergrimma KÄLLA  


 


3. hv polo glittrigt schabrak (brunt). KÄLLA


 


4. JH collection mössa (vit). KÄLLA


  


JH collection stickad tröja (blå). KÄLLA



 


De va typ allt :) Mycket från JH collection..... 






Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards