Alla inlägg under oktober 2012

Av Victoria Rosén - 31 oktober 2012 23:04

Dagen har tillbringas 24/7 i stallet. Först red jag min ängel. Sen mockade jag och så.... Hade tänkt gå en promenad med mozart men vägarna var för hala. Så jag fick ca. 2 h till att bara chilla och på den tiden åt jag mellis och sånt.... Sen gick jag vidare till stall nmr 2 (till telma) för att hjälpa henne göra i ordning bubblan. Följde med henne till lektionen och kollade lite.... Sen åt jag sallad, inte god det var nått konstig liksom istället för ris (fast man har ju inte ris i sallad utan menar till vanliga rätter) typ typical insjöns skola vägrar ge vanligt ris utan ger bulgur och sånt skit... När jag hade ätit åkte bilen till moster och sen kom jag hem har packat inför i morgon och nu ska jag sova.

Av Victoria Rosén - 31 oktober 2012 23:04

Dagen har tillbringas 24/7 i stallet. Först red jag min ängel. Sen mockade jag och så.... Hade tänkt gå en promenad med mozart men vägarna var för hala. Så jag fick ca. 2 h till att bara chilla och på den tiden åt jag mellis och sånt.... Sen gick jag vidare till stall nmr 2 (till telma) för att hjälpa henne göra i ordning bubblan. Följde med henne till lektionen och kollade lite.... Sen åt jag sallad, inte god det var nått konstig liksom istället för ris (fast man har ju inte ris i sallad utan menar till vanliga rätter) typ typical insjöns skola vägrar ge vanligt ris utan ger bulgur och sånt skit... När jag hade ätit åkte bilen till moster och sen kom jag hem har packat inför i morgon och nu ska jag sova.

Av Victoria Rosén - 31 oktober 2012 16:13

Känner för att ha en bloggtävling.... Men vet inte va det ska vara för slags tävling. Har ni några tips?

Av Victoria Rosén - 31 oktober 2012 12:18

Som ni ser på rubriken vet jag inte vad jag ska blogga om så kommentera vad jag ska skriva om i dag...

Av Victoria Rosén - 31 oktober 2012 08:15

Den här kommentaren fick jag i morse..... Super glad för det. Fortsätt så ger verkligen en pep! Ehm som svar på frågan så nja vet inte riktigt asså jag tävlar ju regionalt och så...... Men jag tävlar inte super mycket det är inte så att jag tävlar varenda helg. Den här sommaren var det kanske så men hela tävlings säsongen skulle vi aldrig tåvla varenda helg. Man slitter ju ut tävlingslusten på hästen då.... Men den här säsongen tävlade jag mest lätt b och lätt a. Sen startade jag min första lag 03 för två helger sen kanske? Sen startade jag DM förra helgen och då kom jag tre. (placerad)

Av Victoria Rosén - 30 oktober 2012 17:53

Red dolce i dag. Kändes SUPER han va super fin. Pigg och bra i formen, han är tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av Victoria Rosén - 30 oktober 2012 11:11

Av Victoria Rosén - 30 oktober 2012 10:14

Jag är med och tävlar om en bloggdesign på bponnysar.blogg.se designen är gjord av anna forum

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards