Alla inlägg under juli 2012

Av Victoria Rosén - 31 juli 2012 23:23

Ja idag har det varit riktigt kasst med uppdatering men men skriverbiaf nu :D I dag fick dolce stå och jag började packa mina saker samt planera dolces schabrak och benlindor. Nu har jag nästan packat allt till mig och det bler dolces grejer i morgon :)

Av Victoria Rosén - 30 juli 2012 22:30

;)

Av Victoria Rosén - 30 juli 2012 17:49

Ja just nu har jag en tillfällig header för att jag har fel dator för att

då jag har headern jag har gjort ligger på en annan dator och att

jag inte har photoshop på den här datorn! :) Det är lite fult

för att storleken är lite för liten men den får dugga ett litet tag!


 

Av Victoria Rosén - 30 juli 2012 17:27

Ja nu har jag badat lite hehe det var super kallt trodde jag skulle fryssa ihjäl men

det gjorde jag som (haha) tur var inte. Vart inte en lång "badning" kan man säga..

 här är ett klipp där gärda red dolce när ,atilda hade honom (innan vi köpte honom).

Av Victoria Rosén - 30 juli 2012 16:10

Ska nog dra ner och bada vi får se ;)

Av Victoria Rosén - 30 juli 2012 07:57

God morgon!
Nu har jag gett hästarna mat och försöker somna om.... Men det går inte så bra. I dag planeras en barbaka tur.

Av Victoria Rosén - 29 juli 2012 23:57

Vid typ tolv idag så följde jag med mamma och wilma (wilma på billy) ut i skogen. Jag red Dolce barbaka men det vart bara en kort sväng med tanke på billys kondition och att Dolce skulle på lasse träning senare. Men vi hann med lite trav och galopp.
Efter ridturen fick hästarna gå i hagen. Jag gosade lite med lejon det är synd att vi inte får gosa med tiger nu när hon möjligen är med kaninungar... Vill så gärna skutta med henne och selen passar ju inte lejon då hon är så liten.

Sen var det lasse lektion och det gick jätte bra vi fick träna på omhoppnings svängar och lite sånt....

Av Victoria Rosén - 29 juli 2012 10:53

Ja nu kommer "resultatet" för veckans blogg...

Vinnaren är Linda som har den fina bloggen http://k-w.bloggplatsen.se


Bloggen uppdateras ofta av den jätteduktiga bloggaren!

Hon stavar aldrig fel och hon skriver om intressanta saker

och hennes blogg är rent ut av intressant! Hon fotar

bra och det finns många bilder på bloggen!


Tyvärr kronglar min dator så jag får ingen bild men ni 

kan ju kolla in bloggen själva så får ni se lite bilder!


Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards