Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Victoria Rosén - 26 juli 2012 22:32

Har varit ute med kussarna + deras familj+ min familj.. Först lagade vi mat på en murika och sen så satt vi där ett tag. Jag, Matilda och Milton började springa hem medans dom andra åkte bil lite senare efter oss... Jag sprang 2,8 km! Trodde aldrig jag skulle orka springa så långt med tanke på hur min kondition har varit men när mamma kom i kapp oss så var jag sjöblött! Jag åkte hem i bilen (resten av biten) och nattade hästarna och kaninerna kaninungen har fått namn nu den heter Lejon prinssesan men vi kallar henne lejon så vi har tiger och lejon xD Efter att jag hade nattar djuren så gick jag in och duscha och nu bloggar jag i sängen och ska sova så fort jag skrivit klart! ;)

Av Victoria Rosén - 26 juli 2012 16:52

Ja nu har jag klippt gräset trodde aldrig det skulle vara så drygt att gå runt med en gräsklippare! Men jag har nog inte en så smart strategi för det....

Av Victoria Rosén - 26 juli 2012 15:24

Solen gjorde att den såg svart ut men den är grå och vinröd!

Av Victoria Rosén - 26 juli 2012 12:15

Kom ihåg att anmäla till veckans blogg! Det är några anmälda men vi kan bli flera så anmäl er NU!! "resultatet" (som jag kallar det) kommer ut på söndag och jag vill att jätte många ska vara med och tävla om 1:a platsen! Nu anmäler er i kommentarer eller via mejl då skriver ni namn och bloggadress med http:// framför så det bara blir att klicka ditt tex. Http://dressyrhumor.bloggplatsen.se

Sen får ni gärna skriva varför ni ska bli veckans blogg men det är inget krav ;)

Av Victoria Rosén - 26 juli 2012 07:46

Ja nu ska jag rida för matilda och i morgon + i övermorgon så ska jag tävla i falun det är lätt B 1 och lätt A 1 jag ska rida då... Jag är så NERVÖS!!!! En bild på våran kaninunge som vi var och hämta igår! Visst är den söt! Inte så bra bild men ändå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards