Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Victoria Rosén - 21 juli 2012 22:47

Har tillbringat typ hela kvällenmed att leta skal till mobilen.Men vet inte riktigt hur skaletska se ut. Satt och kollade olika hemsidormen hittade inget skal som detkändes WoW om så jag beslutademig om att jag ska kolla nästagång jag är på kupolen. Det finns ju The phone house,Telia och 3 vad jag vet mendet finns säkert nån mer butik(asså mobil butik) :)

Av Victoria Rosén - 21 juli 2012 17:42

Förlåt att jag inte bloggadeså mycket men jag var upptagen.Jag var ju först i Borlänge och senså var vi ju i Gävle.I Gävle så köpte jag först ett par handskar,vita ridbyxor, vintertäcke och skritt täcke.Sen gick vi in på lindex och där köpte jag ettpar jeans. Sen gick vi in på hm och där köptejag en bikini. Sen gick vi in på glitter och därköpte jag 2 armband.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards