Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Victoria Rosén - 19 juli 2012 23:02

Förlåt för att jag inte har bloggat nåt idag (förutom om transporten) men nu ska jag berätta lite....
Jag red Dolce på morgonen ett dressyrpass i ridhuset där jag tränade lätt A 1 delar bla skänkelvikningar, förvänd galopp och ryggning.
I morgon ska jag till en naprapat och fixa min rygg har haft jätte ont och nu i slutet har jag knappt kunnat lifta något. Sen bär det anntingen av till helgås eller till hööks det beror på väder.

Av Victoria Rosén - 19 juli 2012 15:06

Jag och Wilma har fått en ny transport :)

Fast den har inte kommit än pga. papper

och så.... 

Har är ett litet video klipp


och en bild

 

Av Victoria Rosén - 19 juli 2012 14:44

Ja nu regnar det IGEN!! >:(

Vi som skulle åka upp till hälgås...

Jaja nu regnar det iaf tur att jag hann

rida innan det började regna...


   Aww så gulligt!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards