Alla inlägg under september 2012

Av Victoria Rosén - 25 september 2012 13:17

Haha jag och linnea va så duktiga på att göra pastasallad ;)

Av Victoria Rosén - 25 september 2012 10:11

Snart äre hemkunskap :) Vi ska göra pasta sallad looovar att det blir ett inlägg sen :) medans jag väntar gör elin (hon ska ha bild sen) mig sällskap. :)

Av Victoria Rosén - 25 september 2012 07:28

I dag blir det faktiskt inte en så där lååååång och seg dag utan vi slutar 13.05 ganska skönt. Blir nina idag och hemkunskap så vi har 3 "vanliga" lektioner. Så jag kommer komma hem tidigt! :)

Bara älskar den här bilden :)

Av Victoria Rosén - 23 september 2012 21:16

Idag så hoppade jag,telma och klara i ridhuset. Med hjälp av mammor och pellas. Gick bra för mig och dolce vi hade ett ganska bra tempo och så. Såg ju telma rida bubblan för första gången och det såg fint ut. Det gick också bra för klara :)

Av Victoria Rosén - 23 september 2012 15:21

I dag blir det hoppträning med telma och klara. Lasse vart inställd i dag så då hoppar vi själva med hjälp av mammor. Ska bli kul att se telma rida bubblan :) http://lifebytelma.bloggplatsen.se
Bjuder på en bild med min crazy häst!

Av Victoria Rosén - 21 september 2012 22:48

Av Victoria Rosén - 21 september 2012 16:00

Har fått världens bästa idé från en blogg http://smebacksflikka.blogg.se där hon har fredags intervjuver och då tänkte jag att jag också kunde ha det så det blir på lördagar. Det blir inte i morgon men förhoppnings vis på lördagen efter det. Gå med i gruppen hästbloggar i dalarna så kommer ni se när det blir och där anmäler man sig i en kommentar :)

Av Victoria Rosén - 21 september 2012 15:54

Mockar just nu i sällskap av en flugga :)

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards