Alla inlägg den 16 september 2012

Av Victoria Rosén - 16 september 2012 20:39

Jag håller på med en liten lista över saker jag kan göra på min blogg som te x tävlingar och sånt... Eftersom ni läser min blogg vet ju ni vad ni tycker skulle vara kul att jag hade här... jag har raddat upp massa saker jag tror vi kan ha så här får ni se dom jag har kommit på och ni kan sen mejla mig om ni tycker nån idé är dålig eller om ni har någon idé på vad jag ska kunna ha för "aktiviteter" på min blogg :)

  • Veckans blogg (oftare)
  • Intervjuer
  • Dagens/veckans cupcake
  • Frågestunder 

Om ni har nån synpunkt angående idéerna eller har själv en idé mejla mig på dressyrhumor@hotmail.se  

Av Victoria Rosén - 16 september 2012 20:15

För läääääääääääänge sen så lovade jag er att det skulle komma ett this or that inlägg och nu kommer det. DEt kommer komma flera men har fått typ 700 såna mejl och alla har varit såhär hmm vad ska jag välja av dom men nu tog jag några av dom  som har stått mest av dom där mejlen. Tar bara några för jag ska planera flera roliga aktiviter nu :)


dressyr/hoppning helt klart dressyr :)

häst/hund häst e bäst!!

katt/hund den va svår men det blir nog katt för dom är gosigast ;)

skog/ridhus asså det är olika det är kul att rida i skogen och bara busa och sånt men jag rider ju även dressyr i skogen men ibland kan man bara göra vissa övningar i ridhuset så det blir nog ridhuset :)

lördag/söndag lördag är ju godisets dag!!

brunt/marint nja lika tror jag men brunt kanske vinner med 1%

rosa/grönt helt klart lime grönt <3

lätt B 1/lätt A 1 mitt <3 program <3<3<3<3<3<3

Av Victoria Rosén - 16 september 2012 20:04

Jag är med och tävlar i veckans blogg på http://smebacksflikka.blogg.se 


 

Av Victoria Rosén - 16 september 2012 19:45

Kul år det alltid att lyssna på gamla klassiker ;) Blandar så klart med lite nya också

Av Victoria Rosén - 16 september 2012 14:58

Just nu mockar jag sen blir det att dra ner till ridhuset mirk möte sen kommer mamma med dolce och det blir lasse lektion ska försöka hinna med en dagens outfit bild också!

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards