Alla inlägg den 6 september 2012

...

Av Victoria Rosén - 6 september 2012 22:12

Red dolce i ridhuset i dag trönade lätt a delar och bakdels vändningar. Sen så har jag pluggat till so prov i morgon ;( blir nog inte ett lika långt inlägg som jag hopoades på men nu tillbaka till nör jag red dolce i början efter att jag hade ridit fram honom så va han lite bråkig och ville inte riktigt gå i form. Fast sen så fick jag igenom honom. Red lite förvänd galopp, skänkelvikningar, ryggningar, halter och bakdels vändningar. Men nu ska jag sova!

Av Victoria Rosén - 6 september 2012 17:13

Nu ska jag tida dolce i ridhuset LOVAR att det kommer ett låångt data skrivet inlägg sen LOVAR!

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards