Alla inlägg under augusti 2012

Av Victoria Rosén - 16 augusti 2012 20:07

Ja jag har inte bloggat på ett tag har tagit typ en liten bloggpaus då jag inte orkat ellet hunnit blogga. Men nu ska jag skärpa mig och fortsätta blogga men jag har ju varit i stockholm på gröna lund och sen kryssning ja det var jätte kul jag åkte kvasten, stora bergodalbarnan och twister. På krysaningen var det också kul jag köpte en parfym som jag fantasy hette den. Sen kom vi hem och efter några dagar red jag för nina och det var jätte roligt han gick fint men lite segt. Sen åkte vi till farmor och det är där vi sitter nu vi åker hem i morgon. Jag och farmor har sytt några råttor (2bilderna längst ner) den bruna är köpt.

Av Victoria Rosén - 9 augusti 2012 13:19

Nu ska jag ha en that vs that där ni skickar in saker som te x dressyr/hoppning till min mejl (om det är samma person som mejlar skriv allt i ett mejl då) så kommer jag ha en that vs that så småning om :) Du skickar det till dressyrhumor@hotmail.se

Av Victoria Rosén - 9 augusti 2012 13:10

I veckans ekipage på rofs.blogg.se med denna bild


 

Av Victoria Rosén - 6 augusti 2012 13:30

Jag har varit på läger i malung men tyvärr så hann det bara med ett inlägg och det var om första träningen på lägret så det orkar jag inte rabbla upp igen.. Men första passet på fre så tränade jag och nina på lag 03 delar och sånt. Sen på eftermiddagen när vi skulle ha ett till pass i hoppning så ramla jag av 1 gång och "steg" av dolce andra gången.  Sen på lör så red jag igenom lag 03 programet för nina det var första gången jag red det och det vart några fel ridningar men det gick jätte  bra och jag är nöjd med lägret :)

Av Victoria Rosén - 2 augusti 2012 22:24

Ja idag va det första träningen för nina i malung sommaren 2012! I dag gick det väl bra fick inte upp honom riktigt i formen som i insjön-falun men det var ju ändå tävling då och då brukar han lyssna bättre och han blir inte lika stark... Men ja jag är nöjd och vi fick det bekräftat att dom svåraste sakerna i lag 03 klarar jag bra... Det var ändå första gången jag red serbentin bågar i galopp och jag tänkte fel men gjorde inte som jag tänkte så då vart ställningen rätt!

Av Victoria Rosén - 2 augusti 2012 14:23

Nu är vi frame i malung och dolce står i sjukhagen (nej han är inte sjuk utan han kan bara inte stå i stor hage och det finns bara stora hagar i malung förutom sjukhagen.

Av Victoria Rosén - 2 augusti 2012 12:06

Nu är vi på väg till malung! ;)
Transport sadelkammaren är full packad med dolces saker. Bilen är full packad med våra kläder och sånt... Jag och wilma sitter som packade silar nu men det ska bli så kul!

Av Victoria Rosén - 2 augusti 2012 12:06

Nu är vi på väg till malung! ;)
Transport sadelkammaren är full packad med dolces saker. Bilen är full packad med våra kläder och sånt... Jag och wilma sitter som packade silar nu men det ska bli så kul!

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards