Alla inlägg under augusti 2012

Av Victoria Rosén - 18 augusti 2012 23:02

Nu är filmen slut. Den var sådär.... Den handlade iaf om en kille i typ 40-50 års åldern som får reda på att han har barn och så blir det en massa trubbel som det nästan alltid blir på film och i slutet är allt bra....

I morgon blir det upp tidigt då jag ska rida Dolce på morgonen och sen på kvällen för Lasse. Det blir att inviga nya sadeln i morgon då. :) Ska bli kul att hoppa i den. Men nu måste jag sova för att orka gå upp 8 och nu är klockan 11 så GOD NATT!

Av Victoria Rosén - 18 augusti 2012 22:22

Nu sitter vi i soffan och ser på film vet inte vad den heter men den är iaf riktigt bra!

Av Victoria Rosén - 18 augusti 2012 20:03

Ja nu är jag på engelbregt (en ångbåt). Vi har varit däroch ätit mat det var riktigt gott.

Av Victoria Rosén - 17 augusti 2012 23:00

Jag är med och tävlar i tävlingen på http://gennes.se och nu ska jag skriva lite varför just jag ska vinna!

Jag skriver intressant och är också hästmänniska så jag skriver oftas om hästarna då. Jag skulle behöva en "spark" för att pusha upp den här bloggen till en av dom stora hästbloggarna stora :) 

  tycker den här bilden är otroligt fin   

Av Victoria Rosén - 17 augusti 2012 18:41

Just nu sitter jag i soffan och chillar.

Av Victoria Rosén - 17 augusti 2012 13:57

Nu är vi på väg hem från farmor. Jag fick det jag ville ha på tradera och bara för en krona! Ja och frakten för 40. Det va iaf ett hoppspö i 30 cm! Kollade på hööks och det fanns bara i 50 som minsta och det kändes för långt. Så nu är allt klart till tävlingen och jag vet exakt vilket träns som är i perfekt färg till hoppsadeln! Jag kommer ha mitt röda insjöns ridklubb schabrak mina mörk bruna läderskydd som är i exakt samma färg som sadeln och tränset fatta snyggt! Sen min svarta kavajl och min svarta hjälm med läder hakbanden det blir nog donut också vi får se men dolce blir iaf knoppad!

Av Victoria Rosén - 17 augusti 2012 10:27

Ja nu sitter jag här i one piece och har precis vaknat håller koll på tradera så vårat bud vinner :) Just nu ligger det på 1kr... Först tänkte jag köpa det på hööks men tyckte det var för långt så nu hittade jag det perfekta!

TV

Av Victoria Rosén - 16 augusti 2012 22:23

Ser på yv hells kitchen haha bra när det inte finns något annat att se på men det duger men nu är reklamen slut så nu måste jag se det är ju finalen! Jätte bra bild! NOT!!!! Haha

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards