Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Victoria Rosén - 21 augusti 2012 19:11

Nu har jag varit på nina träning i mora. Det gick sådär jag är lite förkyld och har ont i halsen så jag orkade inte riktigt hålla honom och det kände han och han är ju inte direkt osmart så då passar han på att gå hur han vill. Jag och mamma tror att han va giraff i sitt förra liv. xD Just nu sitter jag i bilen och är såååååhäär tätt i näsan och jag har nog feber också men halsen är bra men det är för att jag nyss tog en halstablett.

Av Victoria Rosén - 21 augusti 2012 16:27

Snart är det Nina träning :) Just nu sitter vi i bilen och är på väg upp till mora det regnar jäääätte mycket! Så jag komme nog inviga mitt nya skritt täcke (det som jag fick i strängnäs). Jag har bara haft fint väder tävligar sen strängnäs förutom på hemma plan men då började det spöregna när jag va inne på bannan så då hade inte jag mitt skritt täcke med mig :( men nu blir det kanske invigt!

Av Victoria Rosén - 21 augusti 2012 08:24

Nu regnar det så jag kom till skolan piss blöt..... Jag är jätte trött på regn nu det har ju i stort sett regnat hela sommarn så ja usch för regn! Haha stakars sjuor som ska cykla hela dan.

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards