Alla inlägg den 8 december 2012

Av Victoria Rosén - 8 december 2012 23:45

Har sett en film... Så nu går jag och lägger mig.... Filmen va ganska ok... Borta bra ~ hemma värst hette den

Av Victoria Rosén - 8 december 2012 16:23

Bland annat svar på frågestunden så håll koll!

Av Victoria Rosén - 8 december 2012 12:43

När jag red för Nina i yisdags gick det inge bra..... Lippade efteråt och då är jag SERIÖS!! Nog för att jag kan bli sur för att det går dåligt men inte så jag har lipat ja ja.... Iaf han gick jätte bra på framridningen bra tempo och bra form sen när vi börja rida (åssa med nina) så ja vet inte vad som hände han drog upp huvudet jag får inte ner honom i formen och blir stel och gör bara fel.... Så höll vi på heöa lektionen och han släppte aldrig.. Efter sa hon att vi bara skulle fokusera på markarbete och lite hoppning... Men hon tyckte vi fortfarande skulle åka på lägret och sånt.

När jag red för lotta så började vi med att jag bara skulle rida runt lite så hon kunde se vad vi skulle fokusera på. Hon såg direkt att det var mjukgörande vi måste jobba med så vi höll på med det och jag fick veta att han var väldigt stel på höger sida... Så nu ska jag fortsätta träba mjukgörande och markarbet + hoppning nu hela vintern och hoppas att jag kan starta dem klasser jag slutade i men det får vi se då....

Av Victoria Rosén - 8 december 2012 12:43

När jag red för Nina i yisdags gick det inge bra..... Lippade efteråt och då är jag SERIÖS!! Nog för att jag kan bli sur för att det går dåligt men inte så jag har lipat ja ja.... Iaf han gick jätte bra på framridningen bra tempo och bra form sen när vi börja rida (åssa med nina) så ja vet inte vad som hände han drog upp huvudet jag får inte ner honom i formen och blir stel och gör bara fel.... Så höll vi på heöa lektionen och han släppte aldrig.. Efter sa hon att vi bara skulle fokusera på markarbete och lite hoppning... Men hon tyckte vi fortfarande skulle åka på lägret och sånt.

När jag red för lotta så började vi med att jag bara skulle rida runt lite så hon kunde se vad vi skulle fokusera på. Hon såg direkt att det var mjukgörande vi måste jobba med så vi höll på med det och jag fick veta att han var väldigt stel på höger sida... Så nu ska jag fortsätta träba mjukgörande och markarbet + hoppning nu hela vintern och hoppas att jag kan starta dem klasser jag slutade i men det får vi se då....

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards