Alla inlägg den 24 november 2012

Av Victoria Rosén - 24 november 2012 18:14

Förra året på julshowen så ramlade jag av... Dolce vart rädd för applåderna osv. Men i år ramlade jag också av han tyckte nämligen inte om att ha luva på sig... (det var en luva med renhorn) har en väldig fin video med min fina avsittning. Nu ska man på trerätters middag på hotellet med klubben. Rätt sp bra födelsedag idag iaf!! Jag fick en jh collection mössa (vit), jh ridstrumpor (bruna), jh långärmad tröja (brun) och ett glenngordon pannband av mamma, nicklas och wilma. Av mormor och morfar fick jag jh collection ridbyxor och ett par jätte sköna ragsockor.
Här är ett smakprov på dolces egna uppvisning

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards