Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Victoria Rosén - 1 oktober 2012 22:29

I dag red jag för matilda och först sätte hon sig upp på dolce och red ett litet tag och sen red jag. Vi tränade att han skulle "takta", bakdelsvändningar,samlad galopp och skänkelvikningar. Va riktigt jobbigt och i slutet var jag död. Om det är nån som vet hur man får slut på mig så är det matilda ;)

Av Victoria Rosén - 1 oktober 2012 19:21

Sitter och pluggar lätt a 4 nu medans jag väntat på klockan. Har inte tagit tag i det för har varit rädd att jag ska blanda i hop alla nya program och så men vill inte sitta där den 13 och känna oj jag kan bara rida lätt a 4 typ två gångee innan. Nej usch! Här ska det va planering. Men när jag väl är i falun kommer jag "glömma" lätt a 4 och komma i håg lag 03 istället och "ta upp" lätt a 4 sen. Men ändå ridit det någon gång innan. Vill inte ha det stressigt med att lära program. Skulle ALDRIG kunna tävla ett program utan att ha ridit det och kännt mig säker med det.

Av Victoria Rosén - 1 oktober 2012 18:35

Ska snart rida för matilda. Eller ja om en timme.

Av Victoria Rosén - 1 oktober 2012 16:04

Rainbow :O

Av Victoria Rosén - 1 oktober 2012 07:46

God morgon :) Ska snart ut till hästarna och ta ut dom. Är super nervös inför min debut i lag 03 i falun det är ju trots allt bara 12 dagar kvar :) och sen blire ju dm om 20 dagar så är ganska nervös.......

Presentation


Tjo! Jag är en tjej född 00. Efter min blogg dressyrhumor.devote.se så startade jag den här! Nu till mig! Jag har en egen häst vid namn dolce som jag tävlar i dressyr med!
Mvh Victoria (vy)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Kan du ge mig "instruktioner" hur man "sätter upp" en header? Om svaret är ja mejla mig på: dressyrhumor@hotmail.se
 ja
 nej
 JA! :D
 EH NEJ?!
 självklart!
 aldrig i livet!!!!!!!!!
 gör allt för dig :*
 är jag din betjänt eller?
 fattar inte
 vadå?! vad menar du?
 vad är header för nåt?

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Tävlings resultat


Ovido - Quiz & Flashcards